Hjälplös

Vad ska man göra när man inte kan göra något?
När den du älskar mest i världen lider något så otroligt mycket, vad gör man?
När det enda du kan göra är att finnas där?
Men det är inte tillräckligt..
Varje dag möts du av ett ansikte av smärta och du kan inte göra något för att lindra den?
Vad gör man när den man älskar viker sig av smärtan och de enda du kan göra är att titta på för det finns inget som hjälper?
Det finns inga ord som lindrar smärtan, ingen beröring som lindrar, inga tjänster eller omhändatagande hjälper..
Jag känner mig så frustrerad av att se dig i denna smärtan och det enda jag kan göra är att finns där.. men det är långt ifrån tillräckligt..
Jag blir så arg och besviken på mig själv..
Men min största rädsla är att detta kommer ta dig ifrån mig.. att din kropp kommer ge vika..
Du kan inte lämna mig här!
Du får inte lämna mig.
Du är det finaste jag har, Eli <3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0