Lite nyheter för er som antecknar

Jag och sambon har tagit oss an hunden Gaston som är en 6 årig jack russel... 
 
Han är världens gulligaste och älskar att mysa men han är långt ifrån problemfri. 
Han skäller, kan inte gå i koppel, flippar ut när han ser andra hundar och har tidigare haft problem med att han gjort sina behov inomhus (men det har inte hänt här än). 
 
Han och min katt kommer verkligen inte överens alls.. 
 
Jag blir så frusterad när han inte lyssnar på mig. 
 
Jag fick några tips med hur jag ska göra för attl lära honom att inte dra i kopplet, Så det har blivit mycket bättre.. 
 
Vi får väl se hur det går..  Men han ska inte behöva somna in för att han inte blivit rätt tränad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0