Tiden läker alla sår?

Här skiljs våra vägar i livet

men ni lät oss tidigt förstå
I stjärnorna står det skrivet
tillsammans för alltid ändå

När natten så stilla sig sänker
finns tystnadens tomhet hos oss

Och likt den klaraste stjärna som blänker så stark är vår kärlek till er

Som polstjärnans ljus i natten

vi tänder ett ljus som hälsning till er
Som en bro över mörka vatten
ni är för alltid en del utav oss
Så fjärran men ändå så nära
en ängel ska bära vår hälsning till er
Ni är alltid en del utav oss

 
Det är snart ett år sen du lämnade oss min fina Maja, men mitt hjärta är fyllt av fina minnen av dig. Men jag har inte funnit friden i att tänka på dig utan att gråta inombords ännu. Jag hoppas att du nu slipper all smärta och att du inte är något annat än lycklig med stora berg att ostbågar, kalkonskinka och stora skålar med tonfisk. Jag vill att du ska veta att du är saknad, varje dag 
 
Älskade fina Maja
2006-06-06 ~ 2012-02-23
Vila i frid Majsan ♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0