Torsdag 18 januari 2013

Idag öppnade jag. Riktigt trött hela dagen, som tur kunde jag flexa ut lite tidigare så jag var hemma innan jag egentligen skulle sluta. Riktigt skönt var det.. Reslutatet blev att jag sov mellan 14:30 - 17:37 fast jag ställde klockan, men den ringde aldrig. Det bästa var när jag kom till jobb 06:07 och startade radion så var den inställd på rock klassiker, undrar vem som har ställt in den. Iaf när jag startade så började precis min absoluta favorit sång, blev så glad, blev en riktigt bra start på dagen. 
 
Jag orkade inte laga mat så det blev pizza till mat idag.. Gott var det iaf.. 
 
Idag hade jag medarbetarsamtal med chefen, det gick bra. Var lite nervös innan jag gick in men det släppt ganska snabbt. Jag var väldigt nöjd med samtalet faktiskt =)
 
Igår när jag kom hem så hoppade jag i badet och kort efter så fick hunden för sig att han också skulle.. Så det slutade med att jag hade hunden i badkaret med mig. Han ville åt med oranga badanka. Den är snart helt död. 
 
En timme senare ringde Helen och vi åkte till elgiganten och vi hämtade ut min nya data =).. Jätte fin är den.. 
 
Jajaja nu har jag inte mer trams att berätta, så här kommer låten som spelades.. ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0