Ge dom handen och de tar hela din arm...

Jag tror på karma, du gör goda ting och goda ting händer dig.

Det är kanske därför jag inte förstår hur människor kan behandla varandra på detta viset.

Man öppnar sitt liv, sitt privat liv, låter människorna äta ur en kylskåp, bygga upp ett bo hos dig för praktiskt taget inget i retur.. och detta är tacken?
Är du seriös?
Är det så här man ska behandla någon som inte gjort annat än att funnits där för dig och försökt hjälpa dig genom svåra perioder i ditt liv, utan att begär något i tillbaka?
Är det här tacken?
Verkligen?
Jag förstår inte, man ger någon handen och som tack hugger de armen av dig för handen räcker inte.. Men frågan är om armen räcker? Tror inte det, istället kommer man tillbaka för mer..
Jag förstår inte, är det meningen att jag ska behöva vara en jävla bitch mot dig för att du ska förstå hur idiotiskt ditt resonemang är?

Ska jag behöva behandla dig likadant tillbaka för att du ska förstå..

Man kan inte ta och ta och aldrig ge tillbaka!

Jag har valt bort människor från mitt liv som haft negativ inverkan på mig.. tvinga mig inte att göra det igen!

Hittar inte orden att förklara hur utnyttjad, utlämnad, idiotförklarad, korkad och värdelös som du just nu får mig att känna..

Besviken är bara toppen på isberget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0